Clasa a9C
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

+8
comiii
andreea
Minonino
madDy
Hunterzzz
madda
Diavolo
kristea
12 participanți

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de kristea Mar Mar 17, 2009 9:48 pm

Bardas Catalina:poate cea mai desteapta din cls:D...dragutza...prietenoasa...etc...king
Voinea Andreea:prietena buna cu Catalina...de treaba...invatza bine...
Grama Maria Diana-madDy:suntem colegi cls a-Ia...super de gask...
Leica Mirela:de treaba...mereu zambind...oricine poate lega o conversatzie cu ea...
Istudor Aura:cam certata cu scoala...dar promite ca se redreseaza
Done Stefan:coleg din generala...baiat de gasca ...c00l...dar cam chiulangiu:p....glumeam....
Tzutzu Georgian:dur la prima vedere....foarte ok dak stii cum sa te porti cu el...
Scorus Raresh:...zambaretz...mereu cu chef de glume...rendeer
Enache Iulian:unul dintre colegii noi pt mn...plin de voie buna...sta cam prost la capitolul "absentze"
Cristea Ioan:...mai simplu eu...nush ce sa zic...va las pe voi cu topicuri...chiar sunt curios ce impresie fac...sincer...
Tudorancia Daniel:colegul meu de banca...e prietenul meu...cu multe calitati shi defecte...oricum....prieten....bun!
Ghionea Madalin:tip de treaba....colegul meu de warcraft III...ma inteleg perfect cu el...
Ralea Madalin:coleg de generala....prinre altii...tip de treaba...jucator de WoW....cam de la el am invatzat...
Margaritescu Adrian:...tipul cu ideile geniale(la diferite materii)...trebuie sa stii cum sa te comporti cu el....
Petriceanu Claudiu:...plin de glume...unele bune...unele proaste....oticum ar fi...e colegul nostru....
Patrascu Madalin:un baiat bun...echipa mea de shaptica...prea de treaba...
Chihaia Valentin:innaintea mea la catalog...dak lipseste sigur sunt ascultat...
Mihaiescu Liviu Catalin:tip innalt...scoate gluma potrivita la momentul potrivit....
Draghiciu Cosmin:tip inteligent...bun la mate...bun in general...bun amic(De'al meu sper)
Socol Veronica:...pauza de idei...sa zica cei care stiu mai bine....affraid
Bagiac Diana:tipa foarte isteatza...foarte buna in special la franceza....
Paraipan Cosmina:smart kid....in special la mate;)
Zaharia Madalina:smart kid2....in special la romana;)
Paraiala Cristian: Neutral....tip timid...foarte timid....nu cred ca reuseste sa se integreze....
Arghir Nicusor: -------------affraid
Fortz Catalin: tip amuzant...plin de haz....glume...voie buna
Paduraru' Alexandru:tip de trb...bun la info....in special....jocolor
Cam aici se incheie lista mea...dupa cum am zis shi mai sus....e doar o parere personala...deci nu mi'o luati in nume de rau...va astept cu reply'uri... Cool Cool Cool
kristea
kristea
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 27
Data de inscriere : 17/03/2009
Localizare : rm sarat

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty re

Mesaj Scris de Diavolo Mar Mar 17, 2009 9:56 pm

IDEIA MEA APLAUZE PT EA DAR SCRISA DE TINE Razz
VIRGINEL LAPSUS CA LA VERO ASA MA CONSIDERI THU PE MINE WA??? MAI VEDEM lol! rendeer e tare glumet


Ultima editare efectuata de catre Diavolo in Vin Mar 20, 2009 6:13 pm, editata de 1 ori
Diavolo
Diavolo
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 32
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31
Localizare : RM Sarat

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de madda Mar Mar 17, 2009 9:59 pm

WoW Smile cine s-a gandit la asta 10x !!!
madda
madda
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 24
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31
Localizare : RM Sarat

http://alphawow.net

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Rullz bro xD

Mesaj Scris de Hunterzzz Mar Mar 17, 2009 10:08 pm

Mijto frate park iai citit Very Happy bv tzie Smile
Hunterzzz
Hunterzzz
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 17
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 30
Localizare : Somewhere

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Misscelanous

Mesaj Scris de Hunterzzz Mar Mar 17, 2009 10:12 pm

Cristea Ionutzz:Best bro tare de treaba...si inteligent One of the best DotA players Very Happy Razz
Hunterzzz
Hunterzzz
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 17
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 30
Localizare : Somewhere

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de madDy Mar Mar 17, 2009 10:17 pm

=)) lol!

sincer sh mie imi convine clasa...sh chiar imi plac colegii...sh ma bucur k am scapat de fetele din generala ..sh k am dat de nijte colege de treaba ca ale noastre

mi`ar fi plaqt sa ne ramana fostii colegi...k pan acum crd k nu faceam ore ..se lipseau profii sa mai treaca pe la clasa noastra

...eh...io tt is multzumita(chiar foarte)Very Happy

desi la unele faze imi vne sa le dau cat`un pumn in gura...k se dovedesc a fi ceea ce nu credeai...

\:d/ flower elephant cherry albino affraid What a Face I love you cheers
madDy
madDy
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 41
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31

https://vlahuta9c.forumgratuit.ro

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de madDy Mar Mar 17, 2009 10:20 pm

Cristea Ioan:tipu de baiat de care se radea in generala din cauza k se ducea la biserica...da` nush dc se ataca...oriqm e super de treaba...sh crd k totzi au aceeasi parere despre el...Wink


:>Very Happy
madDy
madDy
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 41
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31

https://vlahuta9c.forumgratuit.ro

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de madDy Mar Mar 17, 2009 10:22 pm

m`yeah yeah sa nu uitam....One of the best DotA players
madDy
madDy
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 41
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31

https://vlahuta9c.forumgratuit.ro

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de madda Mar Mar 17, 2009 10:24 pm

madDy a scris:m`yeah yeah sa nu uitam....One of the best DotA players
si tu de unde stii asta? Smile)) ....glumeam
madda
madda
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 24
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31
Localizare : RM Sarat

http://alphawow.net

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty RE

Mesaj Scris de Diavolo Mier Mar 18, 2009 1:32 am

BHA CARE MAI ZICE CEVA DE DOTA ARE BAN .
dotA dotA si iar dotta aveti cuvantul meu k va dau warn/ban Vorbiti de dota il alt topic Wink
Kristea baiat de biserica Wink))) tare asta ...Oricum koool What a Face
Diavolo
Diavolo
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 32
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31
Localizare : RM Sarat

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de Minonino Mier Mar 18, 2009 9:44 am

pfoa deci sunt si zambaretz si glumetz ms pt complimente:X
Minonino
Minonino
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 30
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 30

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de andreea Mier Mar 18, 2009 10:47 am

Paiii....nush cum sa incep dar ma straduiesc~! Cool
Catalina:pretina mea:))Smile)Smile),puuuupp mult!
Mirela:si ia e tare,colecutza mea:*!
Ioan:destept,...invata bine....sociabil:P!
Pfffff.....nush ce sa mai zic!! Question
Done,Tutu:friends ,mereu impreuna:) Wink
Veronika:mereu machiata,cu o intreaga trusa de machiaj in ghiozdan! gasesti tot ce vrei la ea! Very Happy
Diana:buna la toate!
Cosmina:ai plac bataile(e o pitica care se descurca)!!Smile) Smile
Zaza:spune povesti frumoase(SF)!:p Wink
Mady:tare de gasca! tongue
Madalin(Ralea)cu atatia madalini sa se stie:e un coleg ok...cu capul pe umeri! afro
Rares:o cata....magda in persoana!Smile)Smile) lol!
Restul clasei:colegi buni....cred..nush nu-i cunosc pe toti prea bine! flower
a si :Tudorancea:invata bine cand vrea!
andreea
andreea
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 19
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 30

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de comiii Mier Mar 18, 2009 11:17 am

mha aproape toti colegii sunt de treaba:-??
comiii
comiii

Numarul mesajelor : 9
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 30
Localizare : RmSarat

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de AduTzu Mier Mar 18, 2009 11:41 am

Margaritescu Adrian:...tipul cu ideile geniale(la diferite materii)...trebuie sa stii cum sa te comporti cu el....

Smile))) =))))) ffffff frumos bv Kristea


Ultima editare efectuata de catre AduTzu in Mier Mar 18, 2009 11:29 pm, editata de 1 ori
AduTzu
AduTzu
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 56
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31
Localizare : Rm-SaraT

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de madda Mier Mar 18, 2009 10:28 pm

LoL andreea 10x ce l-ai nimerit pe rares.Nimeni nu putea zicea mai bine. Twisted Evil
ahh si la diana "buna la toate" Smile) ...chiar asa Laughing
madda
madda
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 24
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31
Localizare : RM Sarat

http://alphawow.net

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re:colegii mei

Mesaj Scris de Donel Joi Mar 19, 2009 9:31 am

Hai sa Ma bag la Eseuri:)) <___Very Happy Deci:D
1.Tzutzu:my best friend la bn si la rau...
2.adutzu:cel mai sandilau baiat:)) in sensul bun al cuvantului
3.madalin:baiat super de treaba sincer
4.liviik:Asta le are cu masinili:)) Tragem o liniutza la 18 ani:D
5.tudor:Balu Very Happy qm il alint eo:D in gand:)))Very Happy si asta e nenorocit:D
6.mady:Mady...de qnd o cunosc:D...aceeasi simpatie o am pt ea:D defapt mint..creste de fiecare data
7.Fetili:De la nr 5 Very Happy Catalina:D Ii multimesc pt fiecare tema kre mio da:D la fel si andreea si mirela:D
8.Zaharia .veronik.diana si cosmina..Very Happy geniile:D fetele alea chiar invata:D
9.valik..chihaia..:Pretenas ii protejatu meu:D
10.COs...l-am uitat..SI asta e de treaba:P:X pare rau ca nu mam bagat la bataia de ieri cu cristi..ca eram intro septik:Dsrry bro
11.Restu..Very Happy Kre i-am omis..nu va suparati toti sunteti colegii mei..ne respectam Hai bft
Donel
Donel
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 17
Data de inscriere : 19/03/2009
Varsta : 30

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Colegii.

Mesaj Scris de Mirela Joi Mar 19, 2009 10:40 am

Ok..let's do this.

Zaza:sigur o sa fak o emisiune d adormit copiii.
Cosmina:uuhh..hard..mate prin asta am sps tot
Diana:biroul d informatii
Veronik:magazinul d cosmetice ambulant al cls
Cos:suntem colegi de f multi ani.
Milo:same like cos.
Chihaia(nush dak i-am scris numele corect):pas
Patrascu:monkey.
Petriceanu:asta nu face nimic,doar rade
Ghionea:f tacut.nush c sa zic.
Tudorancea sau Tudorancia(habar n-am):ma mai gandesc.
Cristea:ma enerveaza k ma ia la engleza(joke)
Enache:nu prea l-am vz pl scl
Rares:asta e aerian.
Margaritescu:el mai invioreaza orele.
Done & Tutu:dak spui Tutu sp si Done,ei se completeaza unul p celalat
Ralea M:il pune q botu p labe p Paraiala.
Aura:ea poate dar nu vrea
Mady:cea mai dezghetata la minte dintre toate felete din cls
Mirela(eu):nu am cum sa spun despre mn.sp voi dak vreti
Andreea & Catalina:q ele ma inteleg cel mai bn.
Paraiala:ma abtin
Virginel: pas-----
Paduraru:spune glume seci la care tre sa razi
Fort:el spune niste chestii....interesante putem zice.

Cred k astia suntem toti.
PS:mai vb peste 1 an poate pana atunci se mai schimba ceva Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Razz
Mirela
Mirela

Numarul mesajelor : 2
Data de inscriere : 17/03/2009

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de andreea Joi Mar 19, 2009 3:40 pm

Mirela super tare i-ai citi pe totiii....!:*
andreea
andreea
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 19
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 30

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de Hunterzzz Joi Mar 19, 2009 8:35 pm

Mirela: prea cool f buna la engleza(nu mai buna k mn Razz) si la franceza she rocks Very Happy ,destul de vorbareatza si multe altele Razz .mia placut cum ne-ai caracterizat GOoD Job Sys xD

PS:tryies to be a lil emo and i like that xD
Hunterzzz
Hunterzzz
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 17
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 30
Localizare : Somewhere

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de madDy Joi Mar 19, 2009 9:28 pm

dintre totzi baietzii numa ralea stie sa citeasca fetele...chiar dk nu a scris nimik despre noi...stiu ce gandeste Razz
madDy
madDy
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 41
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31

https://vlahuta9c.forumgratuit.ro

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de andreea Joi Mar 19, 2009 10:10 pm

Upsss...l-am uitat pe Coss in caracterizarea clasei :e de gasca...bun la mate ...invata bine!
Smile(scz cos ca te-am omiss da sunt asa de multii incat..!Smile)
andreea
andreea
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 19
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 30

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty mdeaaa

Mesaj Scris de Diavolo Vin Mar 20, 2009 3:29 am

Cristea--colegul meu de banca ...(la bn si la rau ) Smile)) knd am draci pe el ma descarc si imi trece ....BUn Baiat Razz
Ghionea- Colegul de venit/dus la scoala
Cos------Un prieten in devenire
Done - Amicul meu de ras si a altora
Tzutzu --Si El la Fel ++++ PERECHEA MEA LA SHEPTICA
DyDy(diana)---Sursa noastra ce de toate zilele (tema)
Liviu(Milo) cum este alintat de toti din clasa --Un baiat excelent dar nu este apreciat cum trb;
Maddy-Cea mai deschisa fata pe care-o stiu ...super de treaba vorbeste cu oricine.
Ralea-Sursa mea de informare wow cand am lapsus Super Baiat;)
Enache-Vai de Steaua Lui
Cosmina&DyDy = bune prietene
Fort- "Minte de ingheata apa PC-ul meu are 9999k ram si 100k GB" Smile) Glumeam ...un bun prieten este luat la mijto cateodata dar nu se supara e de apreciat
Catalina&Andreea-Best Friends ..... Si ISTETE FOC...MAI ALES LA MATE Wink
Raresh(rudolf)-Glumetul nostru...K magarul Ih-ha...rade non-stop dar e de gasca
Paraiala-ToTi il bat,toti il injura toti ...... Kteodata mie imi e mila de el (bullshit)
Virginel- cat de nebun sa fi sa ii pui numele copilului virginel,virginica,coilungescu,tatan nume oricum cel mai timid dar ii plac fetele mai ales profa de istorie Smile)) ce viziona saraca la "dos"ul profei Smile))) dar si profa de chimie
Patrascu - Omul Logica...te tampeste vorbeste in 5 min cat vb profa de romana in 5 H
ADy-Dak stii sa il ti de prieten e bn knd nu ala esti Smile)
Chihaia(dickman)-kristea stie Smile))))) el e omul amanat doamna ma puteti asculta maine Very Happy
aa mai e Stanel - Bun Baiat si Asta knd nu asculta manele Sad(
Ps: Makr yo am inceput si am vrut sa va cunosc pe toti ....in comparatie cu uni care stau in banca non-stop si comenteaza.... Oricum Daca Uni posteaza din povesti k nici nu stiu cum ii cheama pe cei cu care au stat ~7 luni (multe multe ore)
Veronica-trusa de machiaj unde e ?
Zaza-Cum era faza cu Jeep-ul? cate trepte avea??? si Cum merge masina ?? aici n-am inteles
Paduraru-Umul Elastic (Merlin) Ce ii debiteaza astuia mintea nu cred k un om normal poate......LE scoate din orice ....la mate nici nu ai timp sa gandesti k el e cu mana pe sus...E(era) acolo in fata ..... dar voi stiti care e intorsul lui 700?? va las sa "compilati" Smile)
idiot(Yo)-AICI E LAPSUS TOTAL.....
Ps:mi se pare rautacios sa scrii despre o persoana k nustii cum o cheama si sa nu o cunosti in 7 luni de zile ...
Din persoana "care invata knd vrea" cum mi s-a spus pe forum ...am ajuns sa va cunosc pe toti in mare .... si uni ma faceti sa par k un "CACAT" monkey OriCUM MERSI
No monkey


Ultima editare efectuata de catre Diavolo in Vin Mar 20, 2009 12:46 pm, editata de 2 ori (Motiv : razgandire pe ultima suta de metri)
Diavolo
Diavolo
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 32
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31
Localizare : RM Sarat

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Sa incepem...

Mesaj Scris de madda Vin Mar 20, 2009 12:13 pm

Maddy:cea mai de treaba fata pe care am cunoscut-o si cea mai de gasca Smile
Done:prietenul meu cel mai bun inca din generala.
Ion:un coleg foarte bun....imi plac glumele lui Very Happy
Tzutzu:hmm.dap si el este un prieten foarte bun,cand o sa il cunoasteti o sa vedeti ca nu este deloc dur cum zic unii Smile)
Pufosul:cel mai glumet baiat pe care l-am vazut vreodata,da culoare clasei noastre.
Catalina si Andreea:doua prietene foarte bune carora daca le ceri ajutorul nu ezita sa te ajute.
Cos:un baiat bun chiar daca ne mai certam noi din nimicuri What a Face
Fetele de la fereastra:Fetele astea invata nu gluma Smile
Leica:si ea este o fata de treaba ca si Andreea si Catalin.
Rudolf:Magda Laughing bounce
Milo:un coleg mai retras dar este tare de treaba cand isi intra in ritm.
Tudor:prea orgolios,se supara din orice(ar fi bine*venita o schimbare),dar e prietenul nostru.
...................To be continued............... cheers


Ultima editare efectuata de catre madda in Vin Mar 20, 2009 11:49 pm, editata de 1 ori
madda
madda
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 24
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31
Localizare : RM Sarat

http://alphawow.net

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de Minonino Vin Mar 20, 2009 8:01 pm

Zaza:fata atsa mi se pare de gasca adik cel putin aja o vad eo...
Diana:fata buna la toate....
Cosmina:ma le are ea ceva pe akl cu matematica adik..... se pricepe nene
Veronica:se cam macheaza ea pe akl mai un fard mai un ruj ceva pe akl da mere...
Andreea(Tolea):e sooper de treaba adik aja mi se pare mie si tine la glume...
Catalina:si ea e sooper oke...
Mirela:le cam bajbaie ea pe akl pe la mate... mai una mai alta.... da e de treaba adik ea a fost salvarea mea pana sa ne mutam:>:>...
Aura:a avut ea nijte probleme la inceput da e de gasca...
MadDy:Nush ce sa zic despre ea..... e de gasca tine la glume.. si restu decideti voi:>Very Happy mie mi se pare oke:D
Paraiala:fetita clasei...
Nicusor:mha baiatu asta kiar stie sa bata:)) cu toate ca e mai retras aja... da nush ce il determina sa fie aja...
Tzutzu:asta e de gasca rau adik e pretenashu meu:> ...
Donel:asta se mai agita ca un pespi din cand in cand.. da e ok:))
Madalin(ralea):prietenul meu de ras impreuna Very Happy
Tudor:e baiatu cu calculatoarele alea alea pe akl...
Cos:e ff bun la mate... cred ca o iebeste da aku nush pe cn pe ea sau pe prof:-?
Catalin(mihaiescu):cam prostutz la prima vedere da dak stai sa il cunosti iti dai seama ca e de treaba...
Fort:asta minte de sparge:))
Paduraru:micu dexter mai seamana putin si cu vandam da e ok:))
Ghionea:mistretzu... sau ratonu cum vrei sa il iei..asta le are cu engleza adevaru e ca e bun ce sa mai....
Cristea:se poarta cam repar da nu pre acred ca este:)) este un baiat inteligent... adik atunci cand vrea:))
Petriceanu:asta e bosket de cand il stiu:)) adik se cam lauda el aja da numai gura e de el:))
Patrascu:asta trebe dus in spania ca cules de banane
Chihaia:cam retras...
Gik:ultimu turc calare pe porc:)) asta este cel mai neboon coleeg are el cateva idei pe akl... ingenioase... da... ce sa mai asta e gik e al nostru:))
Minonino
Minonino
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 30
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 30

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de AduTzu Vin Mar 20, 2009 11:38 pm

Ia sa fac si eu.......gata incep:
Arghir Nicusor:e compatriot de al meu de la Valea Salciei
Bagiac Diana:este o fata de treaba si ffff desteapa.
Bardas Catalina:o fata frumoasa si isteaza Very Happy
Chihaia Valentin:este un baiat timid dar se baga in jocurile noaste usor usor se integreaza.
Cristea Iona:pe mine copilul asta ma enerveaza cateodata si cateodata e cel mai bun prieten al omului Smile) glumea e sooper cu el dar nu prea Smile)) e oke tipu.
Done Stefan:is my brother.....el si tzutzu sunt mana mea dreapta.... sa zic asa....e soper done dar ma enerveaza comportamentul sau de bataia in gluma Sad
Draghiciu Cosmin:e oke asta le are cu matematica(atat) dar in rest se descurca gg lui Very Happy
Enache Iulian:asta e prietenul meu caftit el cand vine la scoala sunt cel mai fericit dau in el nimic nu zice vb vine.....
Fortz Catalin:asta minte de ingheata apele in rest e de treaba si invata bine.
Ghionea Madalin:pe asta il stiu din clasa I este un baiat calm destept dar vad ca nu sa pus pe treaba.
Grama Maria Diana:pe mady o stiu de la volei e de treaba si e de gaska ( buna-i madyyyy Evil or Very Mad )
Istudor Aura:Fata asta e certata cu scoala ea spune ca se va indrepta sa vedem pe parcurs.....oricum nu a mai plekat are 2 absente si eu am 9 Sad((( doame......in rest e de treaba.
Leica Mirela:ea e fata inaitea mea la cataloc cand striga Leica Mirela is cacat tot pale este fff de treaba.
Margaritescu Adrian.Asta is eu unpic din toate Very Happy(va las sa ma comentati voi si stati linistit nu ma supar )
Mihaiescu Liviu Catalin:este un tip fffff comic adica a invatat de la mine Smile .....cand il vad cum vb ma cac pe mine de ras:)))
Paraipan Cosmina:o pitica mica care ii plac bataile Smile (asa am auzit ssry).....f desteapta la mate/
Paduraru' Alexandru:Un tip cu o minte isteaza asta ne face pe toti la invatatura dar ca sa nu se faca de ras la facultate trebuie reeducat in stil de oras.Pfff greu dar mas baga sal ajut.
Paraiala Cristian:asta...... e ciuca batailor .....are o fata care cere bataia dar nu il mai lovim ca ni sa facut mila cateodata il mai atingem Smile)
Petriceanu Claudiu:...plin de glume...unele bune...unele proaste....oticum ar fi...e colegul nostru....[idem Cristea]
Patrascu Madalin:un tip de treaba ma enerveaza pe mine fetele lui dar e de treaba Very Happy
Ralea Madalin:Vecin cu varul meu il stiu mai de mult dar nam stat sa tinem legatura si iaca intrun bun sfarsit e coleg cu mine e super de treaba ne mai ciondanim noi dar trece Very Happy
Socol Veronica:fata cu multe fitze.....nu te supara dar asa e......si cu mult machiaj (glumesc) fata asta trebuie integrata Smile
Scorus Raresh(rendeer):Este colegul de banca in ultimele zile Smile)) il mai bat eu dar e sopper cu el in stanga tatalui.
Tudorancia Daniel:Il stiu de la volei.....e un prieten bun cu cateva mistouri si ne mai batem noi asa cand ne apuca....doamne tinema ca il fac in sange Smile))) =)))
Tzutzu Georgian:is my brother.....el si done sunt mana mea dreapta.... sa zic asa...e de treaba ma face la par cand il chem si cu el vb toate prostiile Very Happy
Voinea Andreea:prietena buna cu catalina si leica este fata de treaba cuminte si desteapta.
Zaharia Madalina:o colega isteaza la romana si se cam cearta mai mereu cu cosmina stiti vb aceea pitic la pitic trage Smile).

Acesta e descrierea clasei 9C din punctul meu de vedere
afro
AduTzu
AduTzu
Elev
Elev

Numarul mesajelor : 56
Data de inscriere : 17/03/2009
Varsta : 31
Localizare : Rm-SaraT

Sus In jos

despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc) Empty Re: despre colegi...(e doar un punct de vedere....al meu....nu va cunosc pe toti 100%...deci ma scz dak gresesc)

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum